نقد و بررسی تیشرت شلوار ست خانوادگی NZDE
30 اردیبهشت 1403 ساعت 15:25
0

 تیشرت شلوار پرکاربردترین لباسی است که در تمامی زمان ها و موقعیت ها از جمله ورزش و گردش می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که می خواهید در هنگام پوشیدن تیشرت شلوار احساس راحتی داشته باشید بهترین جنس پیشنهادی پنبه می باشد. زیرا منبع گیاهی داشته و باعث ایجاد حساسیت نمی شود. برای بزرگسالان تیشرت شلوار پرکاربردتر از تیشرت شلوارک بوده و می توانند در هر موقعیتی بپوشند. در تیشرت شلوارهای تولید نازدونه از تیشرت سوپر پنبه فول لاکرا و شلوار دورس پنبه تیپ لاکرا استفاده می شود زیرا پارچه ی دورس دارای مقاومت بیشتری است و سریع زانو نمی اندازد. در ادامه به توضیح تیشرت شلوار ست خونوادگی تولید نازدونه می پردازیم که با کد 21937 داخل سایت قابل مشاهده بوده و یا می توانید از طریق دسته بندی تیشرت شلوار در پوشاک بهار تابستونی و همچنین ست خونوادگی به آن دسترسی پیدا کنید.

 

جنس تیشرت شلوار ست خانوادگی


جنس تیشرت شلوار ست خانوادگی 

جنس تیشرت این محصول سوپر پنبه فول لاکرا و شلوار دورس پنبه تیپ لاکرا می باشد که هردو باکیفیت ترین جنس پنبه هستند. برای تولید دو نوع متفاوت پارچه با یک رنگ یکسان 3 ماه زمان نیاز است تا بتوان محصولی به این صورت تولید کرد. دلیل استفاده از سوپر پنبه در بالاتنه به دلیل خنک تر بودن نسبت به دورس و عبور هوا و جلوگیری از گرم شدن و عرق کردن در فصل گرم است و دلیل استفاده از دورس استحکام و مقاومت بالاتر در مقابل زانو انداختن و همچنین استایل و تنخور زیباتر آن است. داشتن لاکرا در هر دو نوع پارچه باعث می شود محصول پس از شستشو رنگ و رو رفته و دفرمه نشود و به حالت قبل بازگردد. در این نوع پارچه پس از شستشو کافیست به لباس بخار دهید تا مانند روز اول نو بنظر بیاید. پارچه های سوپر پنبه فول لاکرا در طول و عرض پارچه کشسانی داشته و از نظر کیفی بهترین و باکیفیت ترین نوع پارچه های پنبه برای چهار فصل سال است.

رنگ بندی تیشرت شلوار ست خانوادگی

 

رنگ تیشرت شلوار ست خانوادگی 

رنگ بندی این محصول شامل سبز لاجوردی، زرشکی، آبی نفتی، مشکی، بادمجونی، شتری،سرمه ای و نارنجی است. طرح NZDE  به رنگ سفید روی آستین، سینه ی تیشرت و شلوار با سایز کوچک چاپ شده است و شما یک محصول اسپرت با طرح ساده را خواهید داشت که هم مناسب دختران و هم پسران در تمامی سنین است.

سایزبندی تیشرت شلوار ست خانوادگی 

سایزبندی این محصول از 35 تا XL بوده که مناسب یک سال تا بزرگسال می باشد. قواره محصولات نازدونه مطابق با استانداردهای روز دنیاست و حتما قبل از خرید سانت دقیق سایز مورد نظر خود را که داخل سایر مشخصات درج شده است چک کنید و با یکی از لباس های مناسب خود یا کودکتان مقایسه کنید. در مجموعه نازدونه تمامی محصولات قبل از تولید انبوده مرحله ی اصلاح الگو را گذرانده و توسط مشتریان عزیز در فروشگاه حضوری پوشیده شده و چک می شود. با توجه به اینکه قواره ی محصولات متفاوت بوده و به خصوص برای کودکان که در سنین رشد هستند و جثه ی متفاوتی دارند تمامی مصحولات در سایزبندی کامل سانت زده است و داخل سایر مشخصات همان محصول درج شده است.

خرید و قیمت تیشرت شلوار ست خانوادگی 

برای خرید تیشرت شلوار ست خونوادگی تولید نازدونه (تولیدی لباس بچگانه) می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک بهار تابستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی تیشرت شلوار، محصول را مشاهده کنید. این محصول در قسمت ست خونوادگی نازدونه هم قابل دسترسی است.  قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

مشاهده محصول 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!